6 Ocak 2016 Çarşamba

2015-2016 sezonu ilk yarının ardından!

2015-2016 sezonu ilk yarının ardından!
2015-2016 sezonu ilk yarının ardından!

2015-2016 sezonu devam ederken devre arası geldi çattı. O takım şöyleydi, bu takım şu kadar gol attı, şu kadar gol yedi muhabbeti yapmayı çok sevmiyorum çünkü bende Sir Alex Ferguson'nun da dediği gibi "Futbol istatistikleri mini eteğe benzer. Birçok şeyi gösterir ancak asıl merak edileni göstermez." diyenlerdenim.


-Öncelikle Beşiktaş'ı ve Şenol Güneş'i liderlik, güzel futbol ve mükemmel taraftarı için tebrik ediyor. Ama hala Vodafone Arena inşaatı bitmediği içinde eleştiriyorum sanırım bu sezon sonuna da yetişmesi çok zor Vodafone Arena'nın. Tek korkum geçmiş sezonlarda olduğu gibi sakatlık v.b. durumlarda ortaya çıkan alternatif oyuncu sıkıntısı yani bir B, C ve hatta D  planı eksikliği.

-Bence Fenerbahçe'nin asıl sorunu kadro kimyasının bozuk olması örnek verecek olursak çok sayıda orta sahanın göbeğinde oynayacak oyuncu olmasına rağmen sadece 2 tane forveti (Fernandao, RVP) olması gibi. Diğer bir sorunda Vitor Pereira'nın her ne kadar Porto Teknik Direktörlüğü yapmış bir isim olsa da Fenerbahçe seviyesinde bir takım da neler yapabileceğini hala kestiremiyorum.

-Galatasaray'da ise hoca değişikliğinin etkisi fazlası ile hissedilmeye başladı tahminimce yapılacak bir iki nokta transfer ile Mustafa Denizli hem Fenerbahçe'yi hem de Beşiktaş'ı ikinci yarı zirve yarışında ciddi anlamda sıkıştıracaktır bence Pereira'nın Fenerbahçe'sine göre daha dikkat edilmesi gereken bir rakip Denizli'nin Galatasaray'ı Beşiktaş için.

Trabzonspor ve Anadolu kulüpleri ise yine bildiğiniz gibi borç, harç ve yönetim sıkıntısı ile boğuşuyorlar ve Türkiye liginin değerini sürekli aşağıya çekmeye devam ediyorlar. Tabi Kasımpaşaspor ve Medipol Başakşehir'i ayrı tutuyorum. Onlarla ilgili ayrı bir yazı yazmayı düşünüyorum.

İkinci yarıda da yazarsak ara sıra yeni yazılarda görüşürüz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder