5 Aralık 2015 Cumartesi

Dünya çok muhafazakarlaşıyor mu ne?

Belki de yazacaklarımın başlıkla doğrudan bir bağlantısı olmadığı için muhtemelen bu yazıyı okurken ya da okuduktan sonra bana küfür edeceksiniz ama olsun edin sonuçta eleştirinin iyisinden çok kötüsü gelişim için daha önemli ve etkilidir diye düşünenlerdenim. 

Bu hafta iki haber okudum ve gördüm ki dünya üzerinde muhafazakarlaşma gibi yorumlanabilecek ama bence hiçte öyle olmayan değişik bir akım var ki cidden dikkat çekiyor şimdilik bu akıma ne isim veriyorlar bilmiyorum ama yaşanan değişim etkilerini Pirelli Takvimi ve Playboy dergisinin son sayılarında artık çıplaklıktan vazgeçmeleri ile görebiliyorum. 

Bakalım bu akımın devamı ya da devamında ne gelecek merakla bekliyoruz. 

Not: Üzülmein sanırım Pirelli bu sezon alacağı tepkilerden sonra tekrar eski yapısına bürünecektir. Playboy dergisine gelince sadece kapak değişiyor içerikte bir değişim yok aynen devam yani.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder